Generelle vilkår og info om dataservice

Vilkår og info:

  • Om kunde bor langt unna som tilsier at maskinen må sendes med post, må kunde dekke fraktkostnadder.

  • Om en del i maskinen blir ødelagt under service som følge av en feil eller et uhell gjort av Tim’s Data Service, blir delen byttet kostnadsfritt.

  • Avtalt pris for det utførte arbeidet skal betales før maskinen leveres tilbake til kunde.

  • Om eventuelle deler har blitt kjøpt inn under arbeidet, skal dette også betales for før maskinen leveres tilbake til kunde (innkjøp og kostnad for deler som trengs kjøpes inn til jobben, vil alltid kreve en skriftlig godkjenning før kjøp).

  • Jeg kan ikke dekke skade som oppstår under frakt med post fra deg til meg. Pakker som sendes med posten skal være sikret opp til 10k nok i skade, så en evt. skadesak må da tas med posten. Om pakken derimot er skadet på vei fra meg til deg, så tar jeg meg av denne skadesaken :).

  • Tim’s Data Service kan ikke ta ansvar for evt. tap av data som ligger inne på din maskin under arbeid med maskinen (å sørge for at ingenting uønsket går tapt eller blir borte er fortsatt av veldig høy prioritet under arbeidet)

  • Om ikke maskinen blir plukket opp etter ferdig utført service innen 3 måneder, anses den som at den ikke kommer til å bli hentet noen gang og vil kunne bli solgt.

  • Det forventes svar fra kunde om TDS har spørsmål om din maskin rundt reparasjonen/ servicen.

  • TDS har dessverre ikke muligheten til å gi fast tid på arbeid på maskinen, siden dataproblemer ofte kan ta lengere tid å få fikset enn forventet (det jobbes alltid for å få utført en jobb så fort som mulig med god kvalitet).

Om noe er uklart eller det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt 🙂